Se incarca... Va rugam asteptati...

Newsletter


Positive SSL

PLĂTEȘTE ÎN RATE FĂRĂ DOBÂNDĂ
Rate Alpha Bank
3 Rate Alpha Bank

Rate BCR - Cardul Bun de Plată
3 Rate BCR - Cardul Bun de Plată

Rate StarBT
3 Rate BTRL StarBT

Rate StarBT
3 Rate BRD Finance

Rate Card Avantaj
3 Rate Card Avantaj

Quark Srl | Crează-ţi insigna


BeOrganic

Promovează şi Pagina ta


MasterCard Secure Code

Verified by VISA





PROTECTIA CONSUMATORILOR – A.N.P.C.
1x1-spacer.gif
shock-meek

Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor

fan-courier_mic.gif tnt.jpg



 

 

 

 

 

 

 

 

Produsele comandate se livrează în toată țara, utilizând:
Fan Courier Express - București și provincie, cu posibilitatea de livrare Luni-Sâmbătă.
TNT România  - București și provincie, cu posibilitatea de livrare Luni-Vineri.

Condițiile de livrare ale produselor sunt:

EXW Depozit QUARK - pentru toate comenzile pentru care cumpărătorul plătește transportul.
CPT Adresa de Destinație - pentru toate comenzile care au transport gratuit.

În conformitate cu prevederile INCOTERMS 2010:

EXW - Ex Work / Franco Depozit = înseamnă că vânzătorul pune mărfurile la dispoziție sau are bunurile gata de colectare la sediul firmei sau într-un alt loc desemnat de acesta (de ex. atelier, fabrică, depozit, uzină etc.), la data convenită. Cumpărătorul plătește toate costurile de transport și poartă, de asemenea, riscurile pentru aducerea bunurilor la destinația lor finală. Produsele și riscurile se transferă cumpărătorului, inclusiv plata transportului și costul asigurării de la poarta vânzătorului, în momentul în care produsele ies pe poarta vânzătorului. Acest termen introduce obligația maximă cumpărătorului și obligația minimă a vânzătorului. Vânzătorul nu încarcă marfa în vehiculele de colectare și nu îndeplinește formalitățile de export. În cazul în care vânzătorul încarcă bunurile, el o face pe riscul și costul cumpărătorului. Dacă cumpărătorul dorește ca vânzătorul să fie responsabil pentru încărcarea la plecare și să suporte riscul și toate costurile de încărcare, acest lucru trebuie menționat clar prin adăugarea de formulari explicite în acest sens în contractul de vânzare. Dacă cumpărătorul dorește asigurarea suplimentară a mărfii pe durata transportului (asigurare Cargo), acesta trebuie să specifice clar acest lucru, costurile de asigurare fiind suportate de cumpărător.

CPT - Carriage Paid To / Transport plătit până la (locul de destinație) = înseamnă că vânzătorul plătește pentru transportul mărfii la destinația convenită. Riscurile de pierdere sau de deteriorare a mărfii, precum și orice alte cheltuieli suplimentare cauzate de evenimente care au avut loc după ce marfa a fost predată cărăușului trec de la vânzător la cumpărător în momentul în care marfa a fost predată cărăușului. În cazul în care pentru transportul mărfii se folosesc cărăuși succesivi, riscurile trec de la vânzător la cumpărător în momentul în care marfa a fost predată primului cărăuș. Termenul CPT implică obligația vânzătorului de vămuire a mărfii pentru export.
"Caraus" înseamnă orice persoană care, într-un contract de cărăușie, se angajează să transporte sau să faciliteze procurarea de mijloace de transport pe cale ferată, șosea, aer, mare sau transport naval intern sau o combinație de asemenea căi de transport.

Optiune deschidere colet

Opțiunea de deschidere a coletului la livrare este valabilă numai pentru Fan Courier Express și Fastius Curier.
În cazul în care doriți deschiderea coletului la livrare, se va percepe o taxă suplimentară de 5,00 lei, care se va adăuga la taxa de transport, în cazul în care nu beneficiați de transport gratuit, sau ca poziție separată pe factură sau bonul fiscal, în cazul în care transportul este gratuit. 

Reclamații

La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului, precum și disponibilitatea certificatului de garanție și a documentelor fiscale. Solicitați curierului să aștepte până verificați integritatea ambalajului și a conținutului. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și/sau conținutul unor colete le puteți face doar în momentul livrării, pe AWB (formularul de recepție specific companiei de curierat) sau se intocmește un proces verbal de constatare împreună cu curierul. În cazuri severe se poate refuza integral primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Reprezentantul curierului care efectuează livrarea NU este autorizat de către comerciant să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori.




AAA